poniedziałek, 25 lipca 2016

Powitajmy Wolfika!


Imię : Wolfik
Płeć : pies
Wiek : 3 lata
Rasa : wilk
Głos : Mrozu feat. Sound'n' Grace - Nic do stracenia [Official Music Video]
Stanowisko : tropiciel
Partner : szuka
Młode : brak
Rodzina : rodzice umarli została starsza siostra Nela (której nie ma w Sforze)i ja
Urodzony : 13 dzień jesieni
Sektor : Fallender Kamienna oaza
Cechy : kiedyś nieśmiały i strachliwy teraz mądry ,szybki i sprytny
Historia : Urodziłem się na dalekiej łące. Moja mama nazywała się Ada,tata miał na imię Conté (czytaj Konte). Zgubili się kiedyś na polowaniu,i nie wiedzieliśmy co się z nimi stało. Wychowała mnie moja starsza siostra. Niedawno na polowaniu wyskoczył znienacka beagle, który nazywał się Ares zaprosił mnie do sfory, i tak zostałem członkiem sfory.
kontakt: wolfik / howrse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz